alexandra js - ord och sånt

life is short, art is forever.

Lördag - Jobb och skola

Kategori: Vardag

Det var längesedan jag skrev någonting nu men jag håller på för fullt. 
Jag jobbar, går i skolan och målar.
Dessutom flyttade vi (jag och vincent) nyss till en större och ljusare, luftigare lägenhet. 
Jag har fått större plats att måla på, men jag lägger oftast ut bilderna på målningarna på instagram istället för här (förlåt för det, jag ska bättra mig). 
 
Jag är så trött på att jobba, att ni förstår inte. Jag önskar verkligen att jag kunde göra något annat som gav mig lite extra pengar under studierna! haha. 
Jag hade tänkt att sluta och börja jobba med något annat istället, men vi får se hur det går med det. 
Jag kanske blir kvar här ett tag till iallafall.
 
Jag målade lite igår och prickarna återkom igen i min målning. Dom har legat på vila lite, haha.
 
 
Kommentera inlägget här: