alexandra js - ord och sånt

life is short, art is forever.

Lördag - Slutet av augusti

Kategori: Vardag

Detta får nog bli mitt första inlägg här.
 
Jag tänkte först att det vore smidigt att faktiskt ha bloggen på min hemsida, men samtidigt kändes det som om jag kanske skulle färga av mig med mina tankar på det "rena" som är på hemsidan med webbutiken, kundbilderna och allt det där. 
Så nu blir det att jag skapar en separat blogg för alla de där tankarna och orden som inte får plats på Instagram. 
 
Jag har en gammal blogg som jag använde i många år som dagbok ish och i några sekunder funderade jag på att byta namn på den och använda den som blogg igen. 
Meeen. Det finns så många tankar och känslor där som jag inte vet om jag är helt bekväm med att dra upp igen förrän de kanske är lite mer bearbetade (känslomässigt bearbetade alltså).
 
Jag kommer lägga upp några gamla inägg som jag är bekväm med att dela ändå, för jag tror att genom att läsa dem så kanske ni kommer förstå mitt tankesätt och hur jag fungerar bättre.
 
Kram!
Kommentera inlägget här: